SZÁMADÓ e-ügyfélszolgálat / hibabejelentő
Amennyiben valamilyen problémába ütközött a SZÁMADÓ termékek használata során, akkor van néhány lépés amit érdemes megtenni, mielőtt az ügyfélszolgálat segítségét kéri. Így esetleg gyorsabban megoldódik a probléma (pl. ha munkaidőn kívül, hétvégén keletkezett és nincs ügyfélszolgálat). A javasolt lépéseket a Segítség oldalon találja.
Ha korábban már bejelentett, eseményszámmal rendelkező ügyhöz szeretne további kiegészítést tenni (pl. további, a megoldást segítő információkat szeretne közölni), akkor nem kell új bejelentőt írnia, csak hivatkoznia kell a korábbi eseményszámra. Ebben az esetben használja a Bejelentés kiegészítés űrlapot! Kérjük vegyék figyelembe, hogy nem összetartozó eseményekről külön-külön, új bejelentőt célszerű készíteni, mert egy eseményszám alatt futó különböző ügyek esetén a feladatok megoldása nem tud párhuzamosan zajlani, így az felesleges késedelmet szenvedhet!
Figyelem! Csak érvényes szerződéssel rendelkező, határidőn túli számlatartozást fel nem halmozott ügyfelek vehetik igénybe. Ennek megfelelően ingyenes programok felhasználói sem tudják itt kérdéseiket feltenni, számukra a fórumunk kínálhat megoldást.